lördag

Lördag

Vad tiden har gått idag!
Vakande runt en 10 och blev att fixa sig och sedan käka lite frukost.
Sen pluggade jag lite inför provet. Och på något vis så rusade tiden bara iväg. och den var redan runt än 2. Fick bli att göra lite taco till mat idag och sen råkade jag somna vid en 4 och sov till halv 8.
Så någon träning idag blev det ju dock inte, synd nog!
Men åkte ut en sväng med mor och far och kikade lite på sommarstugor och sen blev det hem. Och nu sitter man och pluggar igen.
Känns som livet bara är plugg nu för tiden.. suck!

Mamma frågade mig idag om det inte skulle bli skönt med sommar.
Jo visst ska det bli skönt med sol, värma, de gröna och de varma sommarkvällarna, att kunna sitta ute länge på kvällen och kunna grilla.
Men jag nämnde även att jag dock kommer sakna vintern med all snö. Jag älskar december månaden, veckorna och dagarna före julafton. Allt pynt och pyssel som ska göras och sen den vita backen utanför fönstret och så ser man hur snö flingorna kommer ner fallande.  Ja jag tycker att det är något speciellt med vintern, innan julafton. Men så fort julafton har varit så kan sommaren faktiskt komma!

Jag och Trixie i vintras.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar