onsdag

BAL 18/5 2013

Har varit en riktigt lugn dag och fick sluta tidigare. Har så gott som gjort klart all skolarbete, bara ett matte prov kvar, men de kommer att gå bra! :)

Hade bal i lördags, det var mycket folk och väldigt varmt. Men de var en riktigt minnes värd dag, som man aldrig kommer att glömma!
Min dag var i stort sätt fullspäckad. Gick upp redan vid 7 för att sminka mig lite och käka frukost, halv 9 skulle jag sitta hos frissan och fixa håret. 20 över 10 var vi klara fast vi hade räknat till klockan 11.00 så det var ju bra. Så blev hem och fixa till sminket lite bättre och mamma fick göra käk så vi hade bara att äta kvart över 1 hämtade vi mormor och halv 1 var vi och fotografera mig hos mamma och pappas kompisar, dom är riktigt bra på att fotografer! Halv 2 åkte vi till köping, mötte upp tjejer och sedan gick vi till stora torget där vi skulle samlas vi i balen. runt 3 var det uppställning och så skulle vi gå till bivurparken och ställa upp oss där så våra nära och kära fick fotografera oss. Vi stod nog där i en 20-30 min och sen fick vi gå och mingla vid våra nära och kära då det blev ännu mer fotografering. runt 4 tiden fick vi gå till våran limo. Och limon var den som Anna Anka brukar hyra och så hade vi lite service i den då han hällde upp champagne åt oss.
När vi kom fram så blev det att gå ner till sjön och bli fotograferad ännu mer, då mina föräldrar också åkte dit och sen åkte de hem. Sen blev det förrätt  middag och efterrätt i 2 och en halv timme. Sen blev det dans och party, så åkte hem strax efter 24.00 då mina föräldrar hämtade oss :)












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar