lördag

Ett tag sen

Det har gått några dagar sen jag skrev här sist.
Har kommit tillbaka till skolan igen efter att varit ifrån den i 6 veckor. Då vi har haft fyra veckors praktik och haft sport- och påsklov.
Kändes lite olustigt i måndags och i tisdags då man var tillbaka. Men nu är man inne i det igen och allt känns som vanligt. Men så är det bara mindre än två månader kvar tills jag tar studenten och det ska bli riktigt kul!
Har även fått börjat jobbat lite extra, som är riktigt kul och som känns skönt :)

Har fått hem lite broschyrer om öst- och västkusten. Så ska ta och kika lite i dom nu, för att se om det finns några se-värdigheter som man kan åka och titta på när vi åker på våran semestertripp i sommar.
Förra sommaren så tog vi en semestertripp till Norge och åkte runt och kikade där ( kan ju lägga upp den resan med bilder och så i ett annat inlägg). Men i år så har vi tänkt att åka neråt i Sverige och se oss omkring. Vi har varit mycket uppåt, mot Linsell och Östersund som ligger i Herjedalen och Jämtlad. Men vi har även varit omkring Idre och Foskros också. Och sen har vi varit mycket åt sidorna därifrån där vi bor som Stockholm och Göteborg.. Så därför vill vi se lite neråt i Sverige. Båda mina föräldrar har ju varit neråt, men de gör denna resa för min skull. För att jag ska få se hur riktiga skärgården ser ut och så. Eftersom att jag älskar natur, och jag tycker det är riktigt underbart med hav och klippor.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar